L’Objectiu Temàtic del projecte és el 2 – Millorar l’accés, l’ús i la qualitat de les TIC

Moltes llars disposen de connexió a Internet però l’aprofitament de la tecnologia per relacionar-se amb l’administració pública és insuficient. El desenvolupament de tràmits i serveis digitals, juntament amb la implementació de noves aplicacions i una gestió intel·ligent de la ciutat permetrà a la ciutadania una major facilitat en els tràmits garantint la transparència i l’accés a la informació.

L’aplicació de la nova Llei de Procediment Administratiu i l’adopció de nous sistemes informàtics, facilitarà a la ciutadania l’accés digital a qualsevol tràmit administratiu. La identitat digital, les passarel·les de pagament i la signatura electrònica permetrà poder realitzar tots els tràmits administratius, des de qualsevol dispositiu electrònic, sense necessitat de desplaçar-se a l’Ajuntament.

Aquesta facilitat i rapidesa en les gestions administratives suposarà una reducció de costos i major eficiència dels recursos disponibles, tant per a la ciutadania com per als empleats/des públics.

Una administració més interactiva, creant nous canals de comunicació i de participació, nous mitjans de diàleg i intercanvi, més descentralitzada i amb més tràmits en línia. Una administració que ha de formar en l’ús responsable de la tecnologia i en la seguretat digital.

Publicat per Comunicació Interna


Documents relacionats

Envia una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


*