L’Objectiu Temàtic del projecte és el 2 – Millorar l’accés, l’ús i la qualitat de les TIC

Avançar en l’e-GOVERN és millorar la gestió interna de l’administració. Una òptima organització i control intern millorarà en definitiva el servei cap a la ciutadania.

La implementació d’una nova base tecnològica, permetrà desenvolupar processos per augmentar l’eficàcia i l’eficiència de la gestió pública. Una gestió intel·ligent i innovadora dels recursos municipals, dels edificis, de la mobilitat i de l’espai públic proporcionarà també una gestió més inclusiva.

Cada dia es genera més informació i se’n realitza un ús més intensiu. Per posar a disposició de la ciutadania l’accés a aquesta informació hem de millorar la seguretat i la redundància dels sistemes, garantint la custòdia de les dades i assegurant capacitat suficient de creixement futur.

Treballar amb grans grups de dades (BigData) ens proporcionarà informació útil de la ciutat, que podrem processar i posar a disposició de la ciutadania (OpenData) i de les empreses. Ens permetrà capacitar emprenedors/es en tecnologies innovadores per a la creació de noves empreses i startups.

Donar aquesta capacitació també als serveis municipals en eines d’última generació per empoderar-los en el seu ús i aplicació en una millora cap a la ciutadania.

Publicat per Comunicació Interna


Documents relacionats

Envia una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


*